viernes, 15 de julio de 2011

Pressupostos Generals Onda 2011

A continuació, presentem els Pressupostos Generals de 2011 per a la localitat d'Onda, aprovats el 21 de Desembre de 2010. Toma la Plaza Onda considera que és important difondre aquest tipus de documentació pública entre els ciutadans, ja que d'aquesta manera, entre tots podem estudiar en què s'invertixen els nostres diners i per tant, fer un seguiment més eficaç de les accions preses pels nostres representants.

Vos animem a que l'analitzeu amb detall i que si hi ha alguna cosa que vos pareix xocant o digna de ser comentada, ens la transmeteu a les assemblees o al nostre correu electrònic (comunicaciononda@hotmail.com). 

Si algú vol descarregar les imatges per a guardar-les al seu ordinador, que clique el següent enllaç:



************

A continuación presentamos los Presupuestos Generales de 2011 para la localidad de Onda, aprobados el 21 de Diciembre de 2010. Toma la Plaza Onda considera que es importante difundir este tipo de documentación pública entre los ciudadanos, ya que de esta forma, entre todos podemos estudiar en qué se invierten nuestro dinero y por tanto, se puede hacer un seguimiento más eficaz de las acciones tomadas por nuestros representantes.

Os animamos a que los analicéis con detalle y que si hay algo que os resulte chocante o digno de ser comentado, nos la transmitáis en asamblea o a nuestro correo electrónico (comunicaciononda@hotmail.com).

Si alguien quiere descargar las imágenes para guardarlas en su ordenador, que clique sobre el siguiente enlace:


*************

No hay comentarios:

Publicar un comentario