martes, 23 de agosto de 2011

Reunió amb l'Alcalde

El passat Divendres 19 d'Agost diversos representants de Toma la Plaza Onda es van reunir amb l'alcalde de la nostra localitat, Salvador Aguilella. Durant la reunió, se li van presentar les propostes que els indignats d'Onda van decidir en assemblea i es va comentar la viabilitat de cadascuna d'elles. L'alcalde va comentar que demanaria els corresponents informes tècnics, jurídics i administratius al funcionariat per a que es portara a terme un estudi complet que determine si es poden fer efectives o no i que ens comunicarien el resultat del mateix una vegada finalitzat.

Agraïm la predisposició de l'alcalde a rebre'ns i esperem que de veritat estudie profundament les propostes que li hem fet arribar.


***********

El pasado Viernes 19 de Agosto varios representantes de Toma la Plaza Onda se reunieron con el alcalde de nuestra localidad, Salvador Aguilella. Durante la reunión se le presentaron las propuestas que los indignados de Onda decidieron en asamblea y se comentó la viabilidad de cada una de ellas. El alcalde comentó que pediría los correspondientes informes técnicos, jurídicos y administrativos al funcionariado para que se llevara a cabo un estudio completo que determine si se pueden hacer efectivas o no y que nos comunicarían el resultado del mismo una vez finalizado.

Agradecemos la predisposición del alcalde a recibirnos y esperamos que de verdad estudie profundamente las propuestas que le hemos hecho llegar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario